Descoperă cum să îți optimizezi site-ul pentru a ajunge în topul rezultatelor Google și pentru a atrage trafic gratuit.
Acest curs îți va oferi cunoștințele și abilitățile necesare pentru a:
- Înțelege cum funcționează motoarele de căutare: Descoperă secretele din spatele algoritmilor și a factorilor care influențează clasarea site-ului tău.
- Optimiza site-ul pentru a urca în căutări: Implementă strategii SEO eficiente pentru a obține o vizibilitate sporită și a atrage trafic organic.
- Descoperi factorii cheie pentru succes: Aprofundează aspecte esențiale precum cuvintele cheie, conținutul relevant și backlink-urile.
- Aplica tehnici SEO prin studii de caz practice: Vezi cum se aplică principiile învățate pe exemple concrete de optimizare a site-ului.
- Atrage trafic gratuit și pentru a crește conversiile: Beneficiază de o creștere semnificativă a vizibilității online și a numărului de clienți potențiali.
Acest curs este pentru tine dacă:
- Deții un website de afaceri și dorești să îți crești vizibilitatea online.
- Vrei să înțelegi cum funcționează motoarele de căutare și cum să le influențezi în favoarea ta.
- Ești interesat să implementezi strategii SEO eficiente pentru a obține rezultate concrete.
- Dorești să atragi mai mult trafic gratuit pe site-ul tău și să îți crești conversiile.
Înscrie-te acum la cursul nostru și descoperă cum să te bucuri de succesul online.
Despre Toma Grozăvescu
Toma ajută organizațiile să se dezvolte printr-o abordare multidisciplinară bazată pe marketing, tehnologii noi, științe sociale, combinându-le cu principiile Growth Hacking-ului.
Este fondatorul SMARTERS România, prima companie din România care utilizează activ o abordare de Growth Hacking și care a adaptat-o și pentru business-uri offline. De asemenea, este fondatorul Grozav.org, un blog care prezintă Timișoara cu alți ochi.
Module
LECȚIA 2 - Factori SEO și Piramida SEO™
Lecţii
LECȚIA 3 - Cum faci keyword Research pentru SEO pas cu pas
Lecţii
- De ce avem nevoie de o strategie SEO?
- Pasul 1: Prioritizare și brainstorming
- Pasul 2: Vezi pe ce rankezi bine deja
- Pasul 3: Extinde căutarea
- Tipuri de cuvinte cheie SEO și intenția din spatele lor
- Cum îți dai seama de dificultatea unui cuvânt cheie
- Pasul 4: Analiza competiției și content gap
- Pasul 5: Grupează în piloni sau teme și sub-teme
- Alte mențiuni despre procesul de keyword research
LECȚIA 4 - Introducere în secțiune
Lecţie
LECȚIA 5 - Google Search Console
Lecţie
LECȚIA 6 - Indexare și accesibilitate
Lecţii
- Ce sunt și cum folosim robots.txt
- Să vorbim despre sitemaps
- Verificarea numarului de pagini relative vs indexate
- Folosirea indicatiilor pentru crawleri
- Cum descoperim erorile de tip 400x și 500x
- Meta Tag-uri și Etichete
- Atenție la conținutul duplicat
- Verificarea timpului de încărcare și a securității