sau loghează pentru a vedea acest curs.

De la definiție la strategie

Profesor: Gina Cruceru

  • Aproximativ 1 oră ca să-l parcurgi
  • Disponibil în limba română
  • Inclus în oferta de cursuri cu abonament
  • Ideal pentru cei care vor să se dezvolte profesional, indiferent de departament și din top management

Acest curs poate fi parcurs în ritm propriu.

Bine ai venit la cursul “Cum sǎ-ți crești brandul de angajator”!

În acest curs, vom parcurge împreunǎ o cǎlǎtorie prin conceptele fundamentale și prin potențiale strategii de Employer Branding care te pot ajuta, în calitate de HR  sau nu numai:

·        sǎ îți creezi o identitate autentică a brandului companiei tale;

·        sǎ îți atragi și cooptezi angajații, colegii a.î. sǎ îți fie ambasadori;

·        sǎ mãsori impactul acestor acțiuni.

În același timp, vei putea sǎ îți armonizezi brandul cu valorile organizației tale, cu obiectivele și cultura companiei, în timp ce îți crești brandul de angajator în mod strategic și sustenabil.

Cursul este împărțit pe capitole:

  • Introducere
  • Modulul 1: Ce este Employer Branding?
  • Modulul 2: Employer Branding ca metodǎ de atragere și retenție a profesioniștilor pe care organizația ta și-i dorește
  • Modulul 3: Identitatea brandului de angajator și elementele sale: valori, culturǎ, misiune și viziune
  • Modulul 4: Cum co-creezi un branding de angajator autentic
  • Modulul 5: Cum co-creezi un EVP puternic
  • Modulul 6: Comunicare clară și transparentǎ
  • Modulul 7: Angajații tǎi sunt cei mai potriviți ambasadori
  • Concluzii

Despre Gina Cruceru

Cu o carieră de peste 17 ani în resurse umane, Gina Cruceru este HR Director al Grupului Rompetrol – KMG International, unde își aduce contribuția prin expertiza acumulată în sectoare precum FMCG, Retail și Oil & Gas-Energie. Competențele sale se întind pe un spectru larg, de la strategii HR și design organizațional, la dezvoltarea culturii organizaționale și a liderilor, managementul schimbării, implicarea angajaților, procese de recrutare cu impact și gestionarea performanței și a talentelor, completate de un focus pe wellbeing, recunoaștere și strategii de employer branding.

Gina crede într-un leadership empatic și responsabil, accentuând importanța valorilor ca fundament al succesului reciproc între angajați și organizație. 

Acest conținut este dedicat membrilor eduJOBS de tip Candidat – eduJOBS PERFORMER, Companie – eduJOBS PLATINUM, și COMPANIE PLUS
Dacă nu ai cont, începe aici. Dacă ai deja cont loghează-te.
Acest conținut este dedicat membrilor eduJOBS de tip Candidat - eduJOBS PERFORMER, Companie - eduJOBS PLATINUM, și COMPANIE PLUS
Dacă nu ai cont, începe aici. Dacă ai deja cont loghează-te.

Lecţii

Acest conținut este dedicat membrilor eduJOBS de tip Candidat - eduJOBS PERFORMER, Companie - eduJOBS PLATINUM, și COMPANIE PLUS
Dacă nu ai cont, începe aici. Dacă ai deja cont loghează-te.

Coș

Coș